امروز جمعه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۴

۱۳۹۸/۰۸/۲۳- ۱۳:۵۹ - مشاهده: ۴۹۰۲۶

«ارائه خدمات کنسولی از طریق سامانه میخک»

ارائه خدمات کنسولی در این نمایندگی صرفا از طریق ثبت نام قبلی در سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) صورت می‌پذیرد.

«ارائه خدمات کنسولی از طریق سامانه میخک»

به آگاهی هموطنان گرامی می رساند ارائه خدمات کنسولی اعم از امور سجلی شامل صدور شناسنامه، ثبت ازدواج، ثبت طلاق و فوت، امور گذرنامه شامل تجدید و صدور گذرنامه، خروجی مشمولین، خروجی دانشجویی و برگه عبور، تشکیل پرونده دانشجویی، تائید مدارک تحصیلی، گواهینامه رانندگی، تائید مدارک درمانی و نیز تنظیم وکالتنامه، تصدیق امضاء و درخواست عدم سوءپیشینه صرفا از طریق تبت نام قبلی در سامانه میخک (مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی) صورت می‌گیرد.

بر این اساس متقاضیان محترم بایستی قبل از مراجعه به بخش کنسولی سفارت، ابتدا ضمن مراجعه به نشانی اینترنتی http://mikhak.mfa.gov.ir نسبت به ثبت نام و تشکیل پرونده و همچنین ثبت نوع درخواست مورد نیاز اقدام نموده، سپس با همراه داشتن کد رهگیری چاپ شده و اصل مدارک مورد نیاز به بخش کنسولی سفارت مراجعه نمایند.

 نحوه ورود به سامانه میخک

متقاضیان برای ورود به سامانه میخک باید یک آدرس پست الکترونیکی (email) و رمز ورود به سامانه را در اختیار داشته و به صورت زیر اقدام کنند:

- کسانی که قبلا از سامانه تاک استفاده نموده و دارای رمز ثابت می باشند با درج نام کاربری (email) و رمز ورود در محل مربوطه، بر روی «ورود با رمز عبور ثابت» کلیک نمایند.

- افرادی که فاقد رمز ثابت هستند باید برای ورود به سامانه از رمز یکبار مصرف استفاده کنند. برای دریافت رمز مذکور باید ابتدا ایمیل و کد ملی متقاضی در محل مربوطه درج و سپس بر روی « دریافت رمز عبور یکبار مصرف» کلیک شود. رمز مذکور بلافاصله به email متقاضی ارسال میگردد. با استفاده از رمز مذکور وارد سامانه شوند.     

*ضمنا تا اطلاع ثانوی کلیه هزینه‌های خدمات کنسولی فقط بصورت نقدی و حضوری از طریق دستگاه ویژه مستقر در بخش کنسولی قابل پرداخت می‌باشد.

بخش کنسولی سفارت ج ا ایران - پاریس

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما