امروز يك شنبه  ۱۵ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۴/۲۱- ۱۹:۱۵ - مشاهده: ۱۷۲

افزایش تمهیدات امنیتی در شهر پاریس با نزدیک شدن به زمان شروع مسابقات المپیک

ملاحظات امنیتی شهر پاریس در ایام منتهی به المپیک پاریس

کمتر از پانزده روز دیگر مسابقات المپیک پاریس آغاز خواهد شد. به همین مناسبت محدودیتهایی برای دسترسی به برخی مکان‌های توریستی ایجاد شده و حضور پلیس در سطح شهر افزایش یافته است. با توجه به برگزاری مراسم افتتاحیه در امتداد رود سن تمرینات پلیس رودخانه نیز تشدید شده است. در روز افتتاحیه حدود 10000 ورزشکار با بیش از 90 قایق در امتداد رودخانه سن رژه خواهند رفت و مسافتی معادل 6 کیلومتر را طی خواهند کرد. برای حفظ امنیت این مراسم حدود 45000 نیروی پلیس و 18000 نیرو از ارتش فرانسه با بکدیگر همکاری خواهند کرد.

با توجه به برگزاری برخی مسابقات المپیک در جوار جاذبه‌های تاریخی معروف شهر پاریس، دسترسی عموم مردم و مسافران به برخی از مکانها با محدودیت روبرو شده است.
علاوه بر این از تاریخ 26 جولای (ژوئیه) تا 11 آگوست (اوت) 2024 دسترسی به برخی از نقاط شهر در زون سیاه رنگ (برج ایفل، میدان تروکادو، میدان کنکورد، ساخل رود سن و ...) صرفا با مجوز دیجیتال و ارائه QR Code دریافت شده در زمان ثبت نام مقدور خواهد بود.
هموطنان گرامی‌ که در این ایام قصد سفر به شهر پاریس را دارند باید به این محدودیتها توجه نموده و مقررات و دستورات ارائه شده از سوی نیروهای امنیتی را مورد توجه قرار دهند.
برای اطلاع از آخرین رویدادها و اتفاقات المپیک پاریس به سایت زیر مراجعه نمایید:
http://www.2024paris.ir

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما